Wednesday, March 18, 2020

(virtuel) korprøve onsdag d. 18 marts 2020

Kære Kor

Jeg sender herinde inspiration og forslag til øvning imens FOF holder lukket.

Det gør jeg for at I kan synge med derhjemme. Det skulle være godt for krop og sind. Ikke mindst  for at i bliver rigtig gode til at synge de sange vi skal synge til Forårskoncerterne og så vi er helt foran når Coronakrisen engang ophører.

So here it goes!!! :-)

Som en start kan I synge sammen med DR pigekors korleder Philip Faber. Han laver morgensang på DR hver morgen med en kort opvarming og to sange. Dem vil jeg i de næste dage bruge som opvarmmning. I kan se dem her:

Morgensang med Philip Faber

Og så vil i løbet af de næste par dage bestræbe mig på at lægge ca. en sang ind her om dagen. Jeg vil også synge stemmerne ind på video eller lydfil og lægge dem herind så i har noget at lytte efter.

Så hold Jer opdateret!

I der selv kan noder og har et klaver vil jeg opfordre til at indstudere jeres stemmer selv så godt i kan.

Pas godt på Jer selv og hinanden og på snarest genhør.

De bedste hilsener

Rebecca

No comments:

Post a Comment